-
Koszyk jest pusty
-
x
Wysyłka w 24h | Czas dostawy 1-3 dni
Kurier DPD - Darmowa dostawa
Kontakt: +48 690 043 170 | sklep@sneakdog.pl
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Formularz reklamacyjny - sklep sneakdog.pl
Formularz reklamacyjny (zgodność towaru z umową)
Sklep: sneakdog.pl | Administrator: TRENTIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Aleje Jerozolimskie 109/70, 02-011 Warszawa | e-mail: sklep@sneakdog.pl | tel. +48 690 043 170
Jeśli produkt wymaga odesłania – poczekaj na etykietę nadawczą (PDF), którą prześle TRENTIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Sklep organizuje transport reklamacyjny i pokrywa jego koszt zgodnie z regulaminem.
Czas na rozpatrzenie reklamacji: do 14 dni od otrzymania kompletnego zgłoszenia.
1. Dane Klienta
Imię i nazwisko / Nazwa firmy: ........................................................................................................................
Adres (ulica, nr, kod, miejscowość): ..............................................................................................................
E-mail: ..................................................................................... Telefon: .....................................................
NIP (jeśli dotyczy): .................................................................................................................................
2. Dane zamówienia
Nr zamówienia: ........................................................................ Data zakupu: ..................................................
Data dostawy/odbioru przesyłki: ...................................................................................................................
Dowód zakupu (paragon/faktura): ..................................................................................................................
3. Produkt(y) objęte reklamacją
Nazwa/Model/SKU: ......................................................................................................................................
Ilość: ............................. Cena jednostkowa (PLN): ............................. Kategoria: ........................................
4. Opis niezgodności/wady
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
Data stwierdzenia wady: ................................................ Czy wada wystąpiła przy pierwszym użyciu? [ ] TAK [ ] NIE
5. Żądanie Klienta (zaznacz właściwe)
[ ] Naprawa [ ] Wymiana na towar wolny od wad [ ] Obniżenie ceny (proponowana kwota): ........................ PLN
[ ] Odstąpienie od umowy (zwrot płatności) — w przypadku istotnej niezgodności z umową
6. Załączniki (zalecane)
[ ] Zdjęcia wady [ ] Nagranie wideo [ ] Inne (opis): .......................................................................................
7. Sposób kontaktu
Preferuję kontakt: [ ] e-mail [ ] telefon
8. Zwrot środków (jeśli dotyczy)
Co do zasady zwrot środków następuje tą samą metodą płatności, którą opłacono zamówienie. Jeśli ustalono inaczej, wpisz dane rachunku:
Posiadacz rachunku: .......................................................................................................................................
Nr rachunku (IBAN): ......................................................................................................................................
Bank / SWIFT (jeśli dotyczy): ......................................................................................................................
9. Oświadczenia
[ ] Oświadczam, że podane informacje są prawdziwe oraz że zapoznałem/am się z Regulaminem sklepu.
[ ] W przypadku konieczności odesłania produktu poczekam na etykietę nadawczą od TRENTIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
[ ] Produkt zostanie zapakowany bezpiecznie; dołączę niezbędne elementy (jeśli dotyczy).
10. Podpis
Miejscowość, data: ....................................................................... Podpis (przy wersji papierowej): .................................
Wysłanie poprawnie wypełnionego formularza z adresu e-mail Klienta jest traktowane jak podpis w sprawach dotyczących reklamacji.
Informacja RODO (skrót): Administratorem danych jest TRENTIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Dane przetwarzamy w celu rozpatrzenia reklamacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, b i f RODO, przez okres niezbędny do realizacji sprawy i dochodzenia roszczeń. Prawa: dostęp, sprostowanie, usunięcie, ograniczenie, przenoszenie, sprzeciw. Szczegóły: Polityka prywatności.