• Formularz reklamacyjny - sklep sneakdog.pl

Formularz reklamacyjny (zgodność towaru z umową)

Sklep: sneakdog.pl  |  Administrator: TRENTIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Aleje Jerozolimskie 109/70, 02-011 Warszawa  |  e-mail: sklep@sneakdog.pl  |  tel. +48 690 043 170

Instrukcja: Wypełnij formularz czytelnie. Wyślij skan/zdjęcie e-mailem na sklep@sneakdog.pl.
Jeśli produkt wymaga odesłania – poczekaj na etykietę nadawczą (PDF), którą prześle TRENTIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Sklep organizuje transport reklamacyjny i pokrywa jego koszt zgodnie z regulaminem.
Czas na rozpatrzenie reklamacji: do 14 dni od otrzymania kompletnego zgłoszenia.

1. Dane Klienta

Imię i nazwisko / Nazwa firmy: ........................................................................................................................

Adres (ulica, nr, kod, miejscowość): ..............................................................................................................

E-mail: ..................................................................................... Telefon: .....................................................

NIP (jeśli dotyczy): .................................................................................................................................

2. Dane zamówienia

Nr zamówienia: ........................................................................ Data zakupu: ..................................................

Data dostawy/odbioru przesyłki: ...................................................................................................................

Dowód zakupu (paragon/faktura): ..................................................................................................................

3. Produkt(y) objęte reklamacją

Nazwa/Model/SKU: ......................................................................................................................................

Ilość: ............................. Cena jednostkowa (PLN): ............................. Kategoria: ........................................

4. Opis niezgodności/wady

........................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................

Data stwierdzenia wady: ................................................ Czy wada wystąpiła przy pierwszym użyciu? [ ] TAK [ ] NIE

5. Żądanie Klienta (zaznacz właściwe)

[ ] Naprawa [ ] Wymiana na towar wolny od wad [ ] Obniżenie ceny (proponowana kwota): ........................ PLN

[ ] Odstąpienie od umowy (zwrot płatności) — w przypadku istotnej niezgodności z umową

6. Załączniki (zalecane)

[ ] Zdjęcia wady [ ] Nagranie wideo [ ] Inne (opis): .......................................................................................

7. Sposób kontaktu

Preferuję kontakt: [ ] e-mail [ ] telefon

8. Zwrot środków (jeśli dotyczy)

Co do zasady zwrot środków następuje tą samą metodą płatności, którą opłacono zamówienie. Jeśli ustalono inaczej, wpisz dane rachunku:

Posiadacz rachunku: .......................................................................................................................................

Nr rachunku (IBAN): ......................................................................................................................................

Bank / SWIFT (jeśli dotyczy): ......................................................................................................................

9. Oświadczenia

[ ] Oświadczam, że podane informacje są prawdziwe oraz że zapoznałem/am się z Regulaminem sklepu.

[ ] W przypadku konieczności odesłania produktu poczekam na etykietę nadawczą od TRENTIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.

[ ] Produkt zostanie zapakowany bezpiecznie; dołączę niezbędne elementy (jeśli dotyczy).

10. Podpis

Miejscowość, data: ....................................................................... Podpis (przy wersji papierowej): .................................

Wysłanie poprawnie wypełnionego formularza z adresu e-mail Klienta jest traktowane jak podpis w sprawach dotyczących reklamacji.


Informacja RODO (skrót): Administratorem danych jest TRENTIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Dane przetwarzamy w celu rozpatrzenia reklamacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, b i f RODO, przez okres niezbędny do realizacji sprawy i dochodzenia roszczeń. Prawa: dostęp, sprostowanie, usunięcie, ograniczenie, przenoszenie, sprzeciw. Szczegóły: Polityka prywatności.

  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny